Ny intressant kurs!

Plugget har kickat igång och det har inte varit en mjukstart om man säger så. Seminarium imorgon, så måste verkligen plugga. Vi är en väldigt stor klass, under veckans föreläsningar har vi suttit i skolans aula båda gångerna. Sån skillnad från hur det var på C-kursen. Men det är kul, the more the merrier som man brukar säga på engelska! Är också väldigt nöjd med kursen jag har valt, det är riktigt intressant faktiskt och jag tror att den kommer att vara till stor nytta när det kommer till arbetslivet efter examen. 
 
Imorse hann jag även tvätta, så nu har jag rena och fina kläder! Det behövdes verkligen, så skönt att det är gjort. 
 
Ville bara uppdatera lite, ska käka lunch nu och sen börja med plugget! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0