Besök under helgen!

Idag är det måndag och ny vecka på ingång. Jag har verkligen haft en fantastisk helg. Väldigt händelserik måste jag säga. Trots att jag vara fick typ 5 timmars sömn sammanlagt under helgen så klarade min kropp av att hålla igång.
Jag vaknade kl 7 i fredas, åkte till skolan för att förbereda inför ett seminarium, hade seminarium 9.30 och slutade vid 11 nångång. Skyndade mig hem och städade det sista innan jag skulle åka iväg och möta upp min vän på centralen. Åkte upp, hämtade henne och så gick vi och fikade. Ca 2 timmar efter det kom de andra. Åh det var så trevligt att ha de här. Ibland är det bara så skönt att umgås med människor man bara kan vara sig själv med till hundra procent och där alla i gänget förstår varandra. Vi åt middag på en restaurang och firade att två av de fyllde år. Senare åkte vi hem till mig igen, förfestade och gick ut och drack på en uteservering. Kvällen avslutades självklart med en utgång! Vi kom hem runt halv tre (då alla klubbar stänger 2 här) och var uppe till ca 4.30 och snackade och drack té. Supermys! Vaknade sedan kl 10 för att äta frukost och bege oss ut. Jag fick visa upp min studentstad och de alla gillade verkligen staden. Jag måste själv erkänna att staden iallafall till utseendet är väldigt vacker. Man får lite utomlands-känsla vid vissa platser. Senare på eftermiddagen fick två av de träffa min vän här. Vi gick och åt pizza och bara umgicks. 
Framemot kvällen på lördagen blev jag riktigt riktigt trött och jag somnade som ett barn när de väl åkte hem och det var dags för mig att sova. Det var mycket som hände i helgen men orkar inte gå in på detaljer. Vi hade i iallafall jättekul! Ibland behöver man en rejäl dos av nära vänner, och det har verkligen varit välbehövligt kan jag lova. 
 
Anyways, snart går vi in i kursens allra första tentaperiod och jag måste verkligen sätta igång med att plugga. Det är så typiskt mig att skjuta upp på det. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0