Ryggont

Vet inte vad som är fel på min rygg. Igårkväll när jag kom hem från en filmkväll med några tjejer, fick jag världens ryggont. Kunde knappt röra på mig och varje gång jag gjorde det, stack det till. Det känns som typ nackspärr, fast i ryggen, och mycket smärtsammare. Bara att göra en sån vanlig sak som att gå på toa gör helvetesont. Och att lägga sig i sängen och byta position, det är typ värst. Jag har till och med skrikit ut "aj!!" varje gång det gjort ont. Jag hoppas att det inte är något allvarligt, vi får se hur länge det här håller i sig. 
 
Det var tänkt att jag skulle handla mat idag, städa och hämta ut ett paket men kommer inte klara av det. Fyfan, gör till och med ont nu när jag skriver här. 
Läste lite på nätet och det ska tydligen vara bra att röra på sig, men det gör ju så jäkla ont när jag gör det. Jag kanske promenerar till affären och hämtar ut paketet iallafall, vi får se. 
 
Måste uppdatera angående syrran också, men gör det i ett annat inlägg när jag mår bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0