C-uppsatsen inlämnad!

Gott folk C-uppsatsen är inlämnad! Sådan lättnad! Om jag ska vara ärlig så känner jag nu såhär i efterhand att jag inte är helt nöjd med den, to be honest så skäms jag lite över den. Men på grund av tidsbrist så har det varit svårt att verkligen göra den bra, sen har det också varit väligt svårt att samarbeta och då blir väl situationen som den blir. Aja, gjort är gjort. Jag vet att vi säkerligen kommer få behöva komplettera lite. Men men. Så länge vi blir godkända. 
 
Plugget är dock ännu inte klart inför sommaren. Nästa vecka har vi opponering på uppsatsen så ska sitta under helgen och gå igenom den uppsatsen vi ska opponera på. Fyfan är så himla skoltrött. Vill ha sommar nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0