Solförmörkelse

Tja tja bloggen!
 
Idag fick jag reda på att det tydligen var solförmörkelse? Hade ingen aning om vad det var faktiskt och har aldrig hört talas om det tidigare. Man lär sig verkligen någonting nytt varje dag!
 
Vi hade seminarium idag och blev helt totalsågade över våran idé till C-uppsatsen av vår lärare. Alltså jag pallar verkligen inte! Detta är typ 4:e gången! Vår lärare och handledare säger olika saker, så det blir så himla svårt att veta vad man får och inte får göra. Jag trodde aldrig i mitt liv att det skulle bli så jäkla jobbigt att skriva en C uppsats men det har tagit på mina krafter något enormt kan jag lova. Jag har haft sån huvudvärk hela denna vecka, och jag är inte en sån som brukar få det.
Ibland undrar jag om det inte bara hade underlättat att skriva uppsatsen själv, men sen kommer jag på mig själv att, nej, 2 hjärnor är bättre än 1. 
 
Någonting som fick mig på bättre humör efter dagens seminarium från helvetet, var att vi tittade på biljetter till USA. Vi planerar ju på att åka dit över jul och nyår! Så jäkla kul! Även fast jag redan varit där så gör dig mig inget att åka dit igen. Det är så stort där och jag vet att min resa dit kommer vara helt annorlunda den här gången eftersom varje dag i USA inte är en anann dag lik. Min resa dit var min bästa resa, och varje dag kändes som på film!
Biljetterna ligger på 4000 nu! Det är sjukt billigt för en tur och retur resa till USA. Min gissning är att det låga priset beror på att vi åker på julafton, dvs den 24:e. 
Den 27:e denna månad, när syrran fått sin lön kommer vi att boka vår resa :D Åh, så kul det kommer bli!!
 
Jaja bloggen, nu ska jag försöka ta mig till sängs. Imorgon väntar en lång dag med städ och tvätt. Min vän från sthlm kommer hit på söndag morgon, så måste verkligen städa! Vi ska ha det så trevligt, checka in på hotel och gå på spa. Så välbehövlig just nu!!
 
So long kära blog!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0