Lisa Holm

Ingen har väl missat nyheten om 17-åriga flickan Lisa Holm som försvann i söndags? Sedan min syrra ringde och berättade detta för mig har jag suttit dag in och dag ut som klister framför datorn och följt nyhetsrapporteringarna och livesändningarna. Alla fynd som de gjort som knutits till Lisa, alla spekulationer om vad som kan ha hänt, allt. Det var längesen jag var så berörd av ett fall som denna, speciellt med tanke på att jag varken känner henne eller så. Hela Sverige verkar också vara helt berörda av fallet, till och med norska nyheter har skrivit om det.
Det gör så ont i mig att hon råkat ut för mord på ett troligtvis väldigt grymt sätt. Satt och kollade på diversa bilder på henne och kan bara inte tro på det som hänt. En helt vanlig 17-årig flicka som fått sommarjobb på ett café. Hon skulle ta sig hem från jobbet men ödet blev något annat. Får verkligen rysningar.
Igår natt när polisen meddelande att de hade hittat en kropp som med största sannolikhet va Lisa Holm rann det en tår nerför min kind. Jag kan bara inte föreställa mig vad föräldrarna går igenom just nu. Det här måste ju vara rena rama mardrömmen. Fyfan för de som har gjort detta. Måste vara riktiga psykopater. 
 
Vila i frid <3 :'( . 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0