När man måste plugga

Alltså ärligt talat, jag fattar inte vad det är för fel på mig? Denna dag var ägnad åt att plugga. Tror ni att jag pluggade?! Jag har snarare suttit och kollat youtube-videos hela dagen och tvättat håret. Så typiskt. Alltid ska jag finna en anledning till att göra något annat än att plugga, typ städa, diska, tvätta håret osv. Jag brukar ju läsa en tjej som går i min klass blogg, och hon pluggar verkligen hela tiden. Hon är så ambitiös. Kanske inte så konstigt heller att hon får VG på precis allt.
Nej, imorgon måste jag verkligen skärpa mig!
 
Update: Angående Eucerin serien, den är superbra! Har använt den i ca en vecka nu and I love it. Iaf det bästa jag testat hittils. Irriterar inte huden, går in i huden utan att lämna den torr, och känns mjuk och smidig. Den är ju formulerad för atopisk hud och det känns som att produkterna verkligen lever upp till det. Seriens bodylotion i kombination med kortisonkrämen är bäst!
Ända negativa är att produkterna är rätt dyra, 200 spänn för bodylotion och 150kr för duscholjan. Men det är värt antar jag och de är rätt dryga, framförallt duscholjan. Får se hur det känns när jag använt den under en längre tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0