Jag kom in!!!! :D

Är så himla glad! Jag kom in på B-kursen! :D Är så tacksam och glad!! Jag kommer dock sakna mina vänner, men men, a womans gotta do what a womans gotta do! Vi kommer ju att ses ändå! Jag är ju kvar här.
Åh, nu kan jag verkligen pusta ut! Jag behöver inte ta ett studieuppehåll!!
Det är sån himla tur att jag hade kurserna i den ordningen som jag hade. Hade jag kastat om de lite kanske det hade blivit studieuppehåll för mig, så det är mycket tack vare det också. Jag är lite nervös men också väldigt förväntansfull. Känns som att man börjar om på nytt på något sätt. Ny kurs, nya klasskamrater, nytt ämne. Scary, scary, men det ska nog gå bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0