Resa bokad!!!

Idag hade vi tenta, åh jag vill inte ens prata om den, får bara grov ångest. Den var hemsk. Usch! Hoppas hoppas hoppas jag klarar det! Skulle underlätta väldigt mycket. 
 
På tal om något helt annat bokade jag idag en resa till en stad inom Europa. Jag och tjejerna som jag träffade på min språkresa ska ha en liten reunion där! Detta har vi planerat ganska länge nu, dock inget som jag tagit upp här i bloggen. Vi hade en omröstning om vilka städer vi ville åka till, alla var överens om att det skulle vara i Europa och att det skulle vara billigt. Den staden som vi nu ska åka till och som vi valde var inte direkt på min första plats, har hört ganska lite om staden generellt, men har gjort lte research och nu såhär i efterhand så tror jag att det kan bli riktigt kul om vi planerar vår resa väl och ser till att göra saker hela tiden. Jag är lite nervös över att jag kommer att gå i vilse och tappa bort mig, det är väldigt få som kan engelska där sen läste jag på en sida att det är enkelt att bli blåst på pengar där av taxichaufförer! Scary! Jag hoppas iaf att jag inte blir besviken. Betalade rätt så mycket för flygbiljetterna, hela 3500kr. Ok, lite var det faktiskt mitt fel att det blev så dyrt då jag väntade och sköt upp på det (det var mycket billigare för ca 3 veckor sedan), men men, vad gör man inte för lite avkoppling, omväxling och ny miljö. Jag älskar verkligen att resa och är man ung tycker jag man ska försöka ta varenda tillfälle man får och passa på om man har möjlighet.
Jag hade tänkt arbeta hela sommaren så detta får bli som en liten minisemester.
Det ska bli riktigt kul att träffa tjejerna också! Vi kommer att vara där över över påsken och bo i en lägenhet som vi alla kommer att dela på. Det faller rätt så bra med datumen också, rent studiemässigt så är de jobbigaste tentorna är över vid det här laget och fokusering kommer ligga på C-uppsatsskrivande. 
 
Ser framemot en paus, känner verkligen att jag behöver det. 
 
P.s. Fick idag reda på att kim kardashians låtsaspappa ska transformeras till en kvinna. blev väldigt chockad först när jag hörde det, det var inte alls något jag hade räknat med. men tycker det är fint på något sätt, det visar att även de är mänskliga och går igenom saker, trots rikedom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0