När livet bara känns…blä

Åh, denna lediga dag, eller "lediga" dag, har spenderats med att inte ha gjort någonting alls. Har haft ångest hela dagen, framförallt för plugget. Alltså, jag kan inte beskriva hur intensivt och hårt allting är just nu. Det är sjukt jobbigt, man vill ju bara gråta. En sak är säker och det är att jag aldrig ska bli statistiker. Vi håller för närvarande på med bearbetning och analysmetoder i inferentiell statistik samt SPSS. Sjukt jobbigt, typ så jobbigt att det blir irriterande. Längtar verkligen tills kursen är över. 
 
Förutom det så har även lysröret i mitt badrumsskåp slutat fungera helt. De som känner mig vet att teknik, elektricitet osv inte är min grej. Det är dagar som denna som man önskar att man hade en kille eller åtminstone en male friend. Lol! Eller om pappsi var här och kunde hjälpa mig.
Och jag har försökt själv men det går inte att skruva loss de där skruvarna och jag får inte bort glasskivan heller. Sjukt jobbigt oh irriterande, jag hatar när sånt här krånglar sig. Jag tänkte ringa till hyresvärden imorgon och se om de möjligtvis kan hjälpa mig. 
 
Imorgon väntar ännu en heldag av statistik. Kill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0