Årsresumé 2015

Hello bloggen!
 
Jag tänkte att jag skulle skriva en liten kort årsresumé nu när nyårsafton börjar närma sig och allt.
 
* Jag kom in på C-kursen, efter mycket ångest och oro. 
 
* C-kursen var bland det värsta/svåraste jag varit med om i studieväg. 
 
* Första halvåret karaktäriserades av otroligt mycket stress, så mycket att jag bara ville gömma mig i en sten och aldrig mer komma tillbaka. Huden och håret tog väldigt mycket stryk av detta. 
 
* Jag åkte på en liten resa i ett land i Europa över påsken med några gamla vänner som jag lärde känna i USA. 
 
* C-uppsatsen lämnades in och blev godkänd, hallelujah!
 
* En gammal flört började på mitt universitet, (så himla random och oväntat!!). 
 
* Jag fick lära känna två tjejer till från uni, genom en nära vän till mig (Liselott). Har också precis kommit i kontakt med en annan tjej som pluggar här som vill ses och träffas, så det ska bli kul!
 
* Jag vidgade mina vyer, blev mer medveten om saker och ting och mer stolt över min identitet och vem jag är (bara jag som kommer fatta detta, men men). 
 
* Jag började idenitifiera saker som framkallar mitt eksem. 
 
* Jag började dricka kolloidalt silver. 
 
* Jag följde Lisa Holm-fallet till punkt och pricka. 
 
* Jag blev beviljad bostadsbidrag!
 
* Jag gick på överrakningsfest och firade en nära vän till mig. 
 
* Jag ville ta tag i körkortet och gick handledarkurs med farsan!
 
* Det tog slut mellan syrran och hennes tjej (kan fortfarande inte förstå det!).
 
* Mina kompisar från sthlm kom och hälsade på mig härborta. 
 
* Jag fick ryggont och kunde inte röra mig ordentligt på två dagar! (hemsk upplevelse!)
 
Det var lite av mitt år 2015. Inte så jättehändelserikt kanske, men det blir så när man är student I guess. Det största som hänt är väl det med syrran och sen resan som gjordes under påsk. Annars har det varit väldigt mycket plugg och stress detta året. Tittar man på min förra årsresumé så har ju typ inget av det jag önskade slagit in, fick inte ens sommarjobb det här året, så himla tragiskt! Till nästa år önskar jag mig återigen ett sommarjobb, men framförallt ett fastjobb/kvalificerat jobb som jag trivs med. Självklart önskar jag mig också en god hälsa, och kanske lite kärlek också (;. 
 
Jag har lovat mig själv att verkligen försöka ta vara på den sista tiden som student och verkligen uttnyttja min tid här till fullo. Jag ska försöka komma ut lite mer, göra saker som jag inte hunnit göra och ta till vara på alla studentrabatter som finns lol! Kan inte fatta att jag snart flyttar ut. Tiden har flyget förbi, känns som jag flyttade in för några månader sen typ. 
Vi får se hur det kommande året blir. Känns som att höstterminen kan gå lite hursomhelst faktiskt, antingen jobb eller masters. Vi får se.
  
Det blir förmodligen inte många fler blogginlägg här nu på ett tag, då jag kommer vara väldigt busy framöver. Plugg, jul, nyår och resan som jag ser SÅ mycket framemot!!! Great start to a new year!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0