Tentavecka! Kill me!

Då var det tentavecka igen då! Asså jag har aldrig haft så mycket tentaångest som jag har nu, jag lovar och svär! Alla de tentorna jag haft innan som jag varit nervös över, de tentorna har inte var NÅGOT jämfört med det jag går igenom just nu. Statistik, variabler, mätningar, experiment, uträkningar, formler = vill ba dö! Det här är nog första gången jag känner att jag enkelt skulle kunna kugga. 
Det jag har svårast med är självste matteuträkningarna. Jag hatar matte! Det finns en anledning till varför jag valde ett mer samhällsrelaterat ämne liksom. Det värsta är att det nog inte kommer att vara över efter tentan, det kommer på C-kursen också. Suck!!! 
 
Aja, det är väl bara att bita ihop och hoppas på det bästa. :-( Pray for me!
 
Efter tentan på fredag åker jag nästan direkt till sthlm över helgen. Det blir födelsedagsmiddagar och fest! Det enda jag faktiskt ser framemot just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0