Ser framemot höstterminen!!

Inte mycket kvar av uni nu! Typ två veckor kvar, sedan drar jag till estocolmo! Bittersweet feeling men jag längtar faktiskt IHJÄL till att få se mina vänner, saknar de något otroligt!! Vi kommer att ha så mycket att säga till varandra att det lär bli långa pratstunder.
Längtar också mina småsyskon, mina bebisar. Ska bli så härligt att se de och pussa på de! Ser också framemot att träffa min kusin som jag inte sett sedan julas som pluggar i USA. Vi behöver prata ut tror jag! 
 
Men men, vad har jag annars gjort de senaste dagarna då? Jo, jag har haft en massa plugg men även varit på möten inför höstens nollning. Det har varit skitkul! Man ska ju inte förvänta sig för mycket ifall det blir en besvikelse alltihopp, men när man pratar med andra som varit ledare tidigare och de berättar historier om hur det har varit, så kan man inte låta bli att se framemot hösten! Vissa har fortfarande kontakt med de internationella studenterna som varit här, och har skypedates med de lite då och då. Vissa åker och hälsar på de internationella studenterna i deras hemländer under somrarna. Hur nice är inte det?!
Dessutom älskar jag var grupp, alla är verkligen supertrevliga! Det ska bli skönt att knyta lite nya kontakter också och inte bara vara med Liselott (som jag kallar henne här i bloggen, hon heter egentligen något annat) hela tiden. En kväll efter att vi hade haft massa aktiviteter tillsammans gick vi alla ledare ut och då kände jag lite att shit, jag saknar faktiskt att gå ut och dansa! Det är så himla nice, speciellt om det är bra musik. Det kommer det definitivt bli mer av i höst! Även i estocolmo lär det bli några utekvällar. 
 
Har också fått ett samtal av en vän från Sthlm som eventuellt kommer plugga här i höst. Hon frågade ifall hon kunde bo här hos mig tills hon hittat eget. Självklart får hon det! Men jag hoppas att det inte är länge. Som tidigare nämnt gillar jag mitt space, även när det gäller vänner. Vi får se hur det blir, det är ju som sagt inte spikat. 
 
Nä nu ska jag sätta igång med plugget, tenta på onsdag! Kill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0