Mini-update

Hello bloggen!
 
Det har varit mycket cityvandring och shopping de senaste dagarna. Inte bra för plånboken min, men men, vad ska man göra, är man ett shoppingfreak så är man!
Ett plagg som jag speciellt är nöjd med är ett par pösiga mönstrade byxor som jag längtar att få ha på mig i sommar. De är supersnygga och jättesköna att ha på. Jag trodde jag skulle ångra mig när jag väl testade de hemma, men de vart nästan finare hemma än på provrummet. Love them!
Förutom det har jag äntligen tagit nytt pass! Det behövdes verkligen, dock är jag mycket missnöjd med bilden. Jag som ville le, men det fick jag ju självklart inte för att man ska ha ett så neutralt ansikte som det går. Jag tycker om att le på bilder, annars ser jag så himla kaxig och sur ut. Så nu får man ha denna hemska bild i fem år, toppen liksom!  
 
Juste, tentan i fredags blev aldrig av på grund av konstiga regler som mitt universitet har. Blev så himla sur och ledsen. Så nu får jag göra det när det är omtenta. Det enda positiva med det är att jag får stanna i denna stad lite längre till innan jag åker tillbaka till Sthlm. 
 
Det var e liten miniupdate från mig. Imorn börjar delkurs 4, är så taggad inför den!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0