Jay Z, vad har du gjort nu?!?!

Hello bloggen!
 
Alltså, jag finner ingen tid! Jag önskar att det fanns mer tid på dygnet. Min lägenhet ser ut som en svinstia, asså bokstavligen. När man har mycket plugg så prioriterar man inte sånt, det ligger inte längst upp på prioritetslistan om man säger så. Nu kan jag faktiskt förstå att folk lämnar disk och sopor i studentkorridorerna här på universitet, det ser förjävligt ut! Men jag har självklart förståelse, att vara student på heltid är inte alltid det enklaste. Däremot hade jag nog varit lite duktigare på den fronten om jag visste att det drabbar andra. Nu bor jag ju själv. 
 
Det har varit regnigt nästintill varje dag i en vecka nu. Helt sjukt, och det är maj?!
På något sätt så är det rätt skönt för då får man inte skuldkänslor när man sitter inne och pluggar. Dessutom tycker jag att det kan vara rätt mysigt med regn ibland när man är inne och hör hur det smattrar mot fönstret. Sen har man en ursäkt också om man inte pallar träffa folk. På tal om att träffa folk så sa syrran till mig när vi snacka i telefon, att hon tror att jag kan ha en mild form av autism. Bara för att jag tycker det är skönt att vara själv ibland?! Herre vad hon ska analysera och dra slutsatser den tjejen haha. Nej men jag är hellre hemma och har myskväll för mig själv, än att hänga med folk jag inte klickar med. Tycker inte att man ska tvinga sig själv att vara med folk bara för att, liksom. Sen att träffa samma person och vara med den personen varje dag, det klarar jag inte av, (såvitt det inte är att man reser tillsammans eller om man är i ett förhållande, för det är mer intimt än en vänskapsrelation) jag behöver mitt space, sån är jag. 
 
På tal om något helt annat så kan man ju inte undgå att missa senaste nyheten om att Jay Z blivit attackerad av Solange Knowles, Beyoncés syster, i en hiss. Vad hände egentligen?!? Jag fick världens chock när jag såg videon! Speciellt eftersom vi vet att the Knowles family är bra på att hålla privata saker privat utan att media och papparazzi får reda på det (trots att de är världskända). Trodde nästan inte ens att det var sant!
Jag har hört så många teorier nu att jag inte riktigt vet vad jag ska tro längre! Många säger att Jay Z kan ha misshandlat eller varit otrogen mot Beyoncé, eftersom att Beyoncé reagerade så passivt till utbrottet och verkade ta Solange "parti". Andra säger att Solange bara blivit upprörd över något som Jay Z kan ha sagt till henne.
Som många kanske inte vet, så har Solange bipolär sjukdom och vem vet, kanske utlöste sig aggressionen starkt när Jay Z uttalade sig om något Solange inte tyckte om? Detta är hursomhelst bara spekulationer, vi kommer säkert aldrig få reda på vad som egentligen hände och vad som utlöste bråket. Men det var verkligen intressant att se, speciellt eftersom man tyvärr har byggt upp en bild av att de är perfekta. Men detta är ett bra exempel på att INGEN är perfekt. Vare sig de är små eller stora så har alla problem, oavsett om man är stenrik eller fattig. 
 
Jag undrar verkligen hur de ska ta sig ur det här. Jag vill typ spola fram tiden en månad framåt och se vad det blir utav det här, om de kommer tala ut om det i media, om de kommer berätta vad som hänt (vilket de egentligen inte har en skyldighet till att göra) eller om de kommer berätta vad som hände för allmänheten men mildra/förvränga sanningen. Who know's? Only time will tell! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0