Tentan är över!

Äntligen är tentan över! Känslan som uppstår när man kan komma hem efter en tenta och pusta ut - obeskrivlig!!
Vågar inte ens skriva hur det gick. Vi får se hur det går. Det får bära eller brista helt enkelt!
 
Under mina lediga dagar nu fram tills på måndag, ska jag verkligen försöka ta vara på ledigheten. Jag ska göra allt som får mig att må bra! Jag ska laga god mat, äta och njuta, jag ska troligtvis ut med en vänner eller så blir det filmmys med de, jag ska träna! (ja jag vet, chocker! jag som aldrig tränar) och jag ska pyssla om mig själv, duscha läänge, köra hårinpackning, raka mig, och styla håret. Yes, det ska jag tamejfan göra!
Blir lite mindre roliga grejer också förstås, som att städa och tvätta. Som lägenheten SER UT efter en vecka av tentaplugg. Helt otroligt. Behöver verkligen städa. 
 
Nu ska jag boka biljett tillbaka till Sthlm. Åker dit över en dag då ett event äger rum där som jag bara inte kan missa. Kommer bli väldigt besviken och ledsen ifall eventet ställs in/inte blir av, eller inte blir som väntat. Har ju ändå betalat och åkt mil för att vara med. Och det visar också verkligen på hur viktigt just det här eventet är för mig. Får hålla tummarna att allt blir bra.
Blir bara borta över en dag. Sthlm stressen tilltalar mig inte just nu. Älskar verkligen denna stad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0