Soooooooool!

The sun is shining through today and I'm loving it! Vilken fantastisk "vår" dag. Givetvis är det fortfarande kallt, men det är så härligt med sol!
Idag fick jag reda på en god nyhet! Jag hade missuppfattat helt när det gällde poängen på vår senaste tenta.
Jag uppfattade det som att man måste få 60/80 för att få godkänt. Men tydligen var det så att det var 60 procent, inte 60 poäng!! Vilket betyder att jag med största sannolikhet kommer att klara mig! Det var en enorm lättnad när jag fick höra det. Så jag kanske inte sköt mig själv i bakfoten ändå. :-)
Tänkte väl att 60 poäng utav 80 var lite väl högt som krav för ett godkänt. 
 
På tal om något helt annat så måste jag berätta om mitt hår. Alltså det är helt sinnessjukt hur långt det blivit! Kunde inte tro mina ögon när jag släppte ut det i helgen för att tvätta och balsamera. Dock växer det fortfarande väldigt ojämnt på vissa delar, men när det blir tjock och jämnt överallt då ska jag bannemig kasta löshåret! Tänk att jag alla dessa år tagit hand om hår som inte ens är mitt, mer än vad jag tagit hand om mitt ritkiga! Det är ju skandal. Om jag bara hade vetat allt det jag vet nu, tidigare. Suck. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0