22 år idag!

Shit vad tiden går fort. Idag blir jag hela 22 år. Helt sjukt. Jag vill inte bli stor! Inte än! Känner mig fortfarande som en 16 åring typ. Ser ut som en också, men det är iofs bara bra. 
 
Jag gillar inte födelsedagar längre. När man var yngre så räknade man ner dagarna. Nu vill jag helst bara hoppa över dagen. Jag hatar uppmärksamheten. 
 
Men trots detta så kände jag att jag inte bara kunde sitta hemma på min födelsedag och göra ingenting. Så jag och några vänner från klassen ska ut och äta middag på en restaurang ikväll. Det ska bli skönt faktiskt, dels för att jag älskar att sitta och bara snacka, och dels för att det ska bli nice att äta god mat som man tyvärr gör alltför sällan som student. 
 
Mina vänner från Sthlm hade skickat paket ändå hit till min nuvarande stad, söta de! Det gjorde mig faktiskt riktigt glad när jag helt plötsligt såg en present liggandes i min brevlåda och såg att det var från de! Mina vänner, de är fina de! 
 
Nu ska jag äta lunch, ta en liten nap, tvätta håret, duscha sedan göra mig i ordning. 
 
So long lovely blog! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0