Stress!

Hello bloggen! Har verkligen haft fullt upp! Är superstressad dygnet runt! Så mycket som måste göras innan jag åker bort. Träffa vänner (kommer förmodligen inte se de för än i december under julen och nyår, då jag åker direkt till min studentstad efter resan), köpa nödvändigheter, skriva ut papper, fixa lite grejer med jobb, ta fram sådant som ska ges bort, fixa naglar och hår, packa osv. Allt detta på mindre än en vecka. Ska försöka så gott jag kan med att vara produktiv och effektiv! 
 
Mitt jobb är iallafall klart nu vilket känns hur skönt som helst. Jag har dock träffat sjukt intressanta och trevliga människor, tråkigt bara att det varade under en sån kort period! Jag kommer defintivt att minnas det här jobbet kan jag lova, även om tiden bara flög förbi. Imorgon (rättare sagt idag) ska vi köra en fika innan vi alla skiljs åt. Efter det ska jag träffa en familjevän som vill att jag ska ta med mig något till resan, och efter det ska jag träffa vänner och barhänga. Alltså denna vecka är fullproppad med saker att göra. Hatar stress! Men det kommer kännas så skönt när vi väl är där och bara kan koppla av. *Längtar*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0