Okänd man på vår uteplats

Eftersom vi bor på bottenvåningen och har en uteplats så är det väldigt lätt för utomstående att se in i våran lägenhet och till och med komma in på vår uteplats. Detta har aldrig hänt förut men idag stod det en okänd man på uteplatsen. Jag satt i köket hela tiden och var helt inne i mina youtube-klipp, därför varken hörde jag eller såg något. Men syrran berättade allt i efterhand. Tydligen hade Ursula 2 gått ut och konfronterat mannen och frågat vad han höll på med, samtidigt som syrran ringde polisen. Mannen var väldigt lugn och pratade inte så mycket, han svarade knappt. Men polisen kom iaf och eskorterade bort mannen. 
Även om han var väldigt lugn och rätt harmlös så känns det ändå lite läskigt. Jag sover ju på soffan som ligger väldigt nära dörren till uteplatsen. Scary! Detta är verkligen nackdelen med att bo på bottenvåning. Får vi inbrott är det troligtvis mig de kommer attackera först! Hemsk tanke!
 
Anyways, för att tala om något helt annat så har jag inte gjort mycket de senaste dagarna. Har bara gått runt lite på stan och träffat vänner. Var ute i torsdas och det var kul faktiskt! Lite väl trångt dock så det var svårt att dansa, men annars vare nice. Skönt folk och nice musik! Sedan var jag på TGI Fridays och åt middag med två vänner också. Riktigt kul! Vi satt i timmar och snacka samtidigt som vi sneglade på fotbollen.
Jag har hunnit vaccinera mig också inför min resa och hunnit skriva på avtal inför mitt nya jobb! Såå nervös inför det! Hoppas verkligen att allt går bra. 
 
Ursula 2 har verkligen gått mig på nerverna idag. Tror inte ens jag orkar skriva vad hon gjort, är alldeles för trött för det. Det är rätt otroligt hur någon kan irritera en så mycket utan att man egentligen pratar med människan. Men hon är bara så kaxig, jag hatar hennes sätt. En dag lär hon sig nog att man inte kommer långt på att vara kaxig. Jag satt och tänkte för mig själv idag och kunde inte fatta hur jag egentligen pallade leva här med de så länge. Jag mår psykiskt dåligt av att bo här. Varje dag räknar jag ner dagarna tills vi ska resa.
Syrran har sagt att hon vill att jag ska bo här efter att jag tagit examen, men vet inte om jag kommer palla det. Ur ett ekonomiskt perspektiv så är det superbra, men rent hälsomässigt kommer jag typ dö. 
Aja, vi får se vad som händer. Ska sova nu. Natt natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0