I got the job!!

Tänka sig vad livet bara kan vända ibland från ingenstans! Idag ringde de från ett jobb jag hade sökt och sa att jag hade gått vidare i ansökningsprocessen! Blev AS chockad! Jag hade verkligen räknat med att jag inte skulle få det, framförallt för att jag kände redan efter intervjun, att jag kunde gjort bättre ifrån mig. Jag är så himla glad! Jag ska åka dit redan imorgon och skriva på anställningsavtal. Känns himla kul men samtidigt väldigt pirrigt. Det här är ett jobb som verkligen är nytt för mig. Jag har aldrig gjort något liknande förut. Jag hoppas att det ska bli kul och stimulerande. Jag är rädd att det kan bli långtråkigt och kanske lite väl enformigt. Men vi får se! Det som iallafall känns skönt är att det ändå inte är så långvarigt ifall det skulle bli så att jag inte trivs. Jobb i två veckor och efter det blir det äntligen den efterlängtade resan som jag/vi sett framemot så länge nu! Shit! Cant wait!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0