Chockerande nyheter + utgång

Igår så ringde syrran mig och bad mig spana in något. När jag gjorde det, så blev jag väldigt chockad över det jag såg och det är minst sagt något som jag inte kommer glömma. Och jag fick göra något som jag adrig gjort förut.
En tjej som mådde så bra och var helt frisk, blev det istället, tvärtom för. Jag tycker så synd om henne. Man känner sig så hjälplös.
Det är så sjukt hur våra liv bara kan förändras och ta en helt ny vändning. I hennes fall var det ju helt klart till det värre. Och det värsta är att det inte ens känns som att det kommer bli bättre heller. Har tänkt på det här hela kvällen igår och hela dagen idag. Det är så j*vla hemskt. 
 
Men men....för att tala om något helt annat så har vi lärt känna två nya tjejer i klassen. De är faktiskt helt okej, jag diggar de. Pratglada, sociala, öppna och smarta! Precis så som jag gillar det.
Imorgon hade vi tänkt dra ut! Hoppas det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0