Ny facebook-sensation

Shit, jag var verkligen så ledsen då jag skrev sist. Men sedan upptäckte jag att det fortfarande gick att göra en senanmälan till flera kurser. Så om det blir så att jag inte klarar 22,5 hp innan C-kursens start så kommer jag med största sannolikhet in på andra kurser jag sökt. Sökte rätt många också, just to be on the safe side! Det finns verkligen ingen chans att jag åker tillbaka till Stockholm och tar ett studieuppehåll där, aldrig i livet. 
 
Det fick mig på lite bättre humör när jag fick reda på att jag kunde söka andra kurser. Däremot så skulle det vara väldigt tråkigt ändå om jag inte fick fortsätta med C-kursen i vår då jag redan bestämt med två andra att vi ska skriva C-uppsats tillsammans. Så om jag tar C-kursen vid ett annat tillfälle så kommer det bli väldigt svårt att hitta någon att skriva med då de flesta säkerligen redan kommer att ha någon att skriva med när jag börjar.
Det positiva med att få börja med en helt ny kurs är dock att få börja om på nytt och skaffa nya vänner. Jag är väldigt trött på min klass, väldigt tråkig överlag. Men, om jag fick välja skulle jag ändå fortsätta med C-kursen till vår och sen börja nya kurser efter hösten, det vore drömscenariot. 
 
Vi får se hur det går, allting ligger i händerna på min senaste tenta, så vi får se. Praying to the gods!! 
 
 
På tal om något helt annat så har jag upptäckt en ny typ "facebook-sensation". Det är en ensamstående mamma som sjunger till sitt barn. Det som är så vackert med hela videon är hennes känsla när hon sjunger, asså man får sådana rysningar när man hör henne sjunga, det är nästan så att man vill gråta, för att man typ känner hennes smärta igenom sången. Det är sjukt. Så mycket känsla och så mycket kärlek. Det är så fint eftersom man också märker hennes stora kärlek till sitt barn genom sången. Det är så himla fint att se.
Jag läste lite om hennes liv och tydligen hade hon varit med om ganska mycket traumatiskt i hennes liv. Därför tror jag att hon lyckas förmedla detta genom hennes sång. Hon sjunger verkligen från hjärtat och hon har berört miljoner människor med hennes låt. På bara en dag fick hon över 10 miljoner visningar på sin video!
Jag har blivit besatt och lyssnat om och om igen på videon. Den har också inspirerat mig till att sjunga till mina framtida barn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0