Måste jag flytta hem i vår? :'(

Ok, jag har typ världens panik. Hela dagen idag har jag legat i gråt. Även nu rinner det tårär ner min kind. 
Jag känner att jag behöver få ner det här i bloggen. Jag vet inte var jag ska börja....
 
Okej så, vi hade tenta idag. Det var en sån tenta som jag känner att jag antingen kommer få underkänt på eller klara, fast då precis på gränsen. Vad jag dock inte visste innan jag skrev tentan imorse, det var att den tentan skulle avgöra min närmsta framtid! Tydligen är det så att jag är villkorligt antagen till C kursen. För att få en plats på C kursen måste jag jag klara av 3 delkurser av 4 (22,5 hp) i den kursen jag går nu (B kurs), innan C kursen startar. Omtentamen för tentan jag hade idag äger alltså rum efter att C kursen startar, vilket betyder att om jag inte klarar den (samt tentan jag ska ha nästa lördag) då blir det studieuppehåll och Stockholm i en termin. 
Asså, jag blev så jävla ledsen. Den här terminen har varit så jobbig för mig. Ribban har höjts, det är verkligen en anstränging att bara få ett G, samtidigt som det har varit så många i min närhet som dött. Det har varit väldigt svårt för mig att fokusera på studierna. Hela dagen har jag legat i sängen gråtit skiten ur mig själv. Jag har stängt av mobilen och inte velat ha någon som helst kontakt med någon.
Jag har tänkt på lägenheten, hur jag ska göra med den, vad jag ska göra i Stockholm, om jag ska jobba. Det är så mycket tankar. 
 
Det allra sista jag vill just nu är att ta ett studieuppehåll. Det skulle kännas som världens misslyckande. Jag vill bara fortsätta med studierna. 
 
Jag har inte berättat det här för syrran än, jag skäms typ. Jag skulle nog inte kunna få fram orden, skulle ha världens klump i halsen, samt gråta floder. 
 
Fan, jävla skit. När jag trodde att saker inte kunde bli värre så blir det det.. 
 
Jag får tentaresultatet ungefär vid jul så det är då jag får veta med säkerhet.
Jag måste ju också klara den här tentan som jag har nästa lördag, men nu i vetskap om min framtid, ska jag plugga järnet. Det brukar gå bättre för mig på omtentor. 
 
Vi får se. Jag ber till Gud, verkligen ber ber ber, att jag får godkänt. Snälla läraren min, låt mig få godkänt :-(..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0