December

Jisses vad tiden går fort. Om ca 3 veckor får jag komma hem och krama om vänner och familj igen. Som jag längtat!
Men innan dess är det massor med plugg på schemat. Och det värsta är att jag inte ens kommer kunna slappna av i Sthlm då jag även då kommer ha plugg att gå igenom. Shit, asså, ingen ledig stund whatsoever. Jag klarade inte min förra tenta heller. Hatar mitt liv just nu. Och så har jag typ inga pengar, måste leva sjukt fattigt den här månaden. 
Aja, det är väl bara att bita ihop I guess. 
 
Min granne har flyttat nu. Känns rätt skönt faktiskt. Det var väldigt jobbigt att stöta på henne hela tiden när man kom hem från stan/universitet eller när hon kom och knackade på helt på måfå. Hon är snäll och vi har mycket gemensamt, men hon pratar otroligt mycket, det går liksom inte att få något stopp på henne ibland, det blir lite jobbigt efter ett tag. Hon bor iallafall fortfarande kvar i området. 
 
Idag ringde syrran och berättade att hon hade fått blodpropp? Inte alls kul. Läkarna sa dock att hennes inte var allvarlig, men att hon skulle komma tillbaka om smärtan inte lagt sig. Det värsta som någonting kan hända är om syrran skulle blir allvarligt sjuk. Jag skulle seriöst inte klara av det. Seriöst. Skulle gått under. 
 
Farsan svarar varken på telefon eller på sms. Det är jätteunderligt eftersom han är en sådan som alltid svarar på telefon, till och med de gånger då han är upptagen. Syrran har försökt nå honom under en veckas tid nu utan att lyckas. Man börjar ju bli lite orolig. 
 
Jag ska skicka iväg ett mail till pappsen och se om han svarar. Gör han inte det så är det väldigt väldigt underligt. Då får man kanske be moster åka dit och kolla om allt är ok. 
 
Jaja, dags att gå och lägga sig. Imorgon står semanireplugg på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0