Imorgon åker vi! :D

Det här blir troligtvis det sista inlägget på typ två-tre veckor. Jag kommer inte ha så mycket tillgång till internet och jag kommer definitivt inte ha tid till att blogga. Jag ska verkligen försöka njuta av min tid när jag är där och verkligen utnyttja den, eftersom vi bara kommer vara där i två veckor. 
Jag har lite småsaker som jag behöver köpa innan jag kan packa, typ tandkräm, deo, ballerinaskor etc. Så jag ska iväg nu innan de stänger i gallerian och köpa det sista. Sen ska jag tvätta det sista som behöver tvättas, stryka kläder, och fixa håret. Behöver även duscha, raka benen och måla tånaglarna. 
 
Jag börjar faktiskt bli slightly nervös inför den här resan. Jag vet att det kommer vara kul men det känns ändå pirrigt att träffa alla igen efter alla dessa år.
Sen vankas det ju bröllop också och det ska bli såå kul! Lite less är jag dock över att jag kommer ha klänning och mina eksem på armarna kommer synas. Men men, what to do, finns inte mycket jag kan göra åt saken. Jag kommer troligtvis behöva gå runt med bara armar mycket där eftersom det är riktigt varmt därborta. 
 
Egentligen vill jag bara åka nu, nu, nu, alltså jag har räknat ner dagarna i en vecka nu. När man är i Sthlm så bara rinner pengarna, det är helt otroligt. Jag vill bara åka så att jag slipper spendera här och så att jag har mer att spendera där.
Dessutom så är det så jäkla jobbigt att bo här med Ursula 2. Hon måste alltid göra något som irriterar mig. Även de gångerna då man försöker bli sams och vara trevlig så ska hon alltid göra något som gör att man hatar henne igen. Och jag och syrran bråkar som fan när vi bor tillsammans. Vår relation är bättre känner jag nästan när vi bor separat, då finns det inte mycket att bråka om. 
 
Anywayss, imorgon gäller det!! *superexcited* 12 timmars flygresa med mellanlandning! På flyget tänkte jag gå igenom alla bilder på min kamera och på mobilen för att radera det mesta, så jag har mer utrymme. Ett bra sätt att fördriva tiden på! :-)
 
Pappsen gav oss pengar förresten, 500kr var. Jag och syrran blev SÅ chockade, var det verkligen pappa det där?? Han som alltid har varit snål med pengar. 
 
Jaja bloggen, så ska lilla jag iväg för att handla. Nästa gång jag skriver här har jag kommit tillbaka från resan! Spännande!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0