Fadderdag 1

Ikväll var första fadderdagen. Jag hade hoppats på att den skulle vara rolig men icke. Det var bara stundtals när jag och en annan fadder satt och snacka med några kineser. De var faktiskt jättetrevliga och snälla och vi pratade sjukt mycket om hur det är i Kina kontra Sverige. Det var riktigt intressant att prata med dem. Träffade också en tjej från USA som var hur trevlig som helst! Alltid kul med multikultur! Nice att det rimmade också :D
Kvällen slutade hursomhelst tidigt för mig och två andra. Imorgon är dock en ny dag.
 
Jag ska försöka tvätta imorgon och efter det blir det ännu en fadderaktivitet och tillsist utgång. Vi får hoppas att det blir bättre de kommande dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0