Nyttiga smoothies - guds gåva till hy och välmående!

Det är tentavecka och då blir ju tyvärr bloggen lidande. Har suttit hela denna vecka i timmar och pluggat och gått igenom en massa termer, begrepp och koncept. Resterande dagar ska jag sitta och nöta, nöta, nöta! 
 
Imorgon blir det däremot lite valborgsfirande framemot kvällen. Vi planerar att äta grillat och sen dra in till stan för att titta på fyrverkirier. Mys mys! Kan behöva lite paus från plugget faktiskt, jag är proffs på att sitta i timmar och plugga utan att ta en paus. 
 
På tal om något helt så har jag nu i 5 dagar druckit mina nyttiga smoothies. Min hy (speciellt på ansiktet) är som ny. Jag skojar inte! Jag har en sådan otrolig lyster och min solskador flagnar bort! Tänk att jag bara gjort detta i 5 dagar och redan ser en sådan enorm skillnad? Jag kör två smoothies en gång om dagen, dvs en på morgon och en på kvällen. Så småningom kommer jag tyvärr behöva trappa ner på det eftersom det blir rätt dyrt och göra det så ofta. Men gott är det iallafall! Man ska inte underskatta the power of vegetables!! Ingen kräm i världen kan åstadkomma det mina smoothies gjort på bara 5 dagar. Jag är typ kär! Nu vet jag exakt vad jag ska göra så fort jag får ett eksemutbrott. *överlycklig och euforisk* Förutom huden så har jag även märkt av en otrolig skillnad i mitt humör, jag är typ konstant glad?! Och sen så har jag också märkt att det är enklare att sova och att gå upp. Jag sover mycket fortare (oftast brukar jag ligga och vända och vrida på mig ett lång tag innan jag somnar) och så har jag enklare att gå upp även om det är rätt tidigt på morgonen, det tar inte emot att gå upp liksom, som det gör annars. 
Nej, vad mer kan man önska?! Önskar att jag hade börjat med det här tidigare!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0