Goda nyheter från vännen min

Hello bloggen! Fick ett mail om att man misstänker att någon hackar sig in på mitt Instagram-konto. Så jäkla scary! Så jag fick genast byta lösenord! Fattar inte varför det skulle vara så intressant att hacka sig in hos just mig? Kan förstå de som är lite kända, men lilla jag? Jag har typ 50 bilder och uppdaterar väldigt väldigt sällan. 
 
Iaf. Ikväll fick jag goda nyheter från min tjejkompis i Sthlm. Hon har ju tagit examen och nu fått jobb. Är så stolt över henne! Tänk att hon redan är klar!!
Den andra goda nyheten är att hon träffat en kille :-) . Nu har jag inte pratat så mycket med henne angående detta men vi kommer ta allt i detalj när vi väl ses. Det hon berättat hittils låter iallafall riktigt bra. De har träffats i en månad (fast intensivt, både på och utanför jobbet) men jag känner att det krävs mer för att hon verkligen ska kunna lära känna honom. Det var ju samma gamla veva med killen jag träffade förut. Allt var perfekt i en månad sen började saker och ting bara dala. Det sägs att det tar minst 3 månader innan man kan lära känna någon helt.
Men vi får se helt enkelt, jag håller tummarna för hennes skull att det är en bra kille eftersom att hon verkligen förtjänar det. Hon är en sån fin människa. Jag har sagt till henne att hon ska ta sin tid och lära känna honom på riktigt. Det låter hursomhelst väldigt bra nu iallafall :-)
Sånna här saker förgyller mina dagar alltså. Det behöver inte handla om mig, bara en liten god nyhet som berör mina nära och kära, kan göra mig på världens bästa humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0