Natural all the way!!!

Jag har bestämt mig för att bli mer naturlig vad gäller min kost men även de produkter jag använder för hud och hår. Egentligen har jag redan varit det ett bra tag, det är inget nytt! Men jag ska nu ta detta till en helt ny nivå - Det är dags att bli mer hälsosam, få vackert hår och vacker hy. Har gjort mega-research på saker jag bör äta och saker jag bör smörja in huden med (eksemet tar kål på mig!). Det finns så mycket skit i det vi använder, i schampoon och tvålar, i tvättmedel och diskmedel, inte undra på att de i Afrika har så fin och felfri hy. Allt de äter är naturligt och innehåller inga konserveringsmedel och/eller färgämnen. Tror aldrig jag ens hört om en Afrikan som har eksem? 
 
Krämerna som man får på recept från läkare här i Sverige för att få bukt på eksemet är FARLIGA! Inte bara är de tillfälliga lösningar på hudproblemen, men det kan också orsaka problem inbördes i kroppen på olika kroppsorgan. Det kan t.o.m vara cancerframkallande om man använder det för mycket. Huden blir dessutom VÄLDIGT tunn och gråaktig (vilket stämmer bra in på min hy).
 
Nej, jag är trött på det här! Så fort lönen kommer blir det rejäla förändringar i min livsstil.
 
NATURAL all the way!
 
Jag har mycket att berätta bloggen, men det kommer! Denna vecka är rätt intensiv och jag har massor med plugg dessutom! But I'll be back before you know it ;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0