Syrran på besök!

Hej bloggen!
 
I fredags var det äntligen dags att lämna in hemtentan. Det kändes som en enorm lättnad när allt var färdigt. Så mycket som jag kämpade med den!! Åt och sov dåligt pga den där j**** tentan. Riktigt energi och tidskrävande var den.
Senare på kvällen kom syster hit på besök. Jag vet att jag skrev tidigare att hon inte fick komma på ett tag, men sen kom jag på att det nog bäst vore att hon kom så fort som möjligt. Det känns som att man får mer inredningsinspiration när hon är här. Hon är riktigt duktig på sånt och jag har svårt för att ta tag i det när jag är själv. Men nu börjar iaf lägenheten bli mer hemtrevlig. Och jag har massor med idéer! Det kommer bli så fint när allt är klart!
 
Det var jätteskönt att ha henne här. Tiden gick sjukt fort! Men vi hann med rätt mycket ändå. När jag skulle säga hejdå till henne fick jag en liten klump i halsen. Jag tycker alltid att det är sorgligt att säga hejdå, även fast jag inte visar det. Vi har iaf haft det supernice, verkligen, skrattat och skämtat, kollat på serier och film tillsammans, precis som vi gjorde förr. 
 
Jag har, inom loppet av en dag, träffat på, två personer här som jag känner från sthlm. Eller känner och känner, de är iaf bekanta. Det är kul att se lite familjära ansikten här. Man känner sig mindre "ensam". 
 
Är ubertrött nu och tänkte gå och lägga mig. Imorn har jag en hel del ärenden att uträtta. 
 
So long lovely blog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0