Snart är det dags!!!

Snart om några timmar bara, firar jag min tidiga födelsedagsfest med en vän ! Fyfan nu är jag riktigt taggad. Har provat klänningen ett antal gånger och även provat med sminket. Allt ser skitsnyggt ut är verkligen super nöjd! Klänningen var lite för stor, men jag lyckas alltid fixa såna grejjer ;-) så den såg till och med bättre ut när jag fixat den! Har lyssnat på musik och dansat för mig själv, känner mig riktigt taggad nu! Har även lockat håret, och det tog ju sin tid, var ett tag sen jag gjorde det, men det blir superfint när jag vaknat och släppt ut lockarna. Vi kommer börja förfesta hos min kompis sedan när vi varit hos henne, drar vi vidare till klubben! Är supertaggad men lite nervös också, hoppas allt går som det ska, det är över 100 pers på listan! Håll tummarna för mig och min efterlängtade fest!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0