Irritation + Huset för mig själv

Idag har varit en sådan dag då jag blivit riktigt irriterad på Ursula 2. Så irriterad att jag nästan har velat explodera. Hon är så jävla manipulativ. Och den enda som går på hennes manipulation är syrran. Hon är verkligen falsk. Jag har svårt att irritera mig på människor men hon är nog den enda som lyckats. Och syrran blir arg på mig för att jag inte tycker om henne? Idag kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Det bara rann. Jag har förlorat min syster. Hon är med mig fysiskt men inte psykiskt. Vi pratar inte som förr och när vi väl pratar så slutar det bara upp med att vi bråkar. Jag försöker alltid att börja en konversation på ett lungt och trevligt sätt, ändå känns det som att man pratar med en vägg. Igår satt jag inne på nätet och letade lägenheter som aldrig förr i den stad som jag vill studera i. Det visade sig att det nog var lite svårare än vad jag trodde, det är så många faktorer som spelar in, vad hyran ska ligga på, hur nära man vill bo till universitet, hur fräscht man vill ha det, om man vill bo i korridor eller lägenhet. Ja ni förstår. Men jag vill verkligen flytta. Det är ungefär ett halvår dvs 6 månader kvar till första september och jag lär väl flytta nångång vid den perioden. Min förhoppning är att detta halvår går fort som attan. Jag tycker ändå det gått relativt fort ändå, det är bara två veckor kvar tills slutet av mars, och då har det redan gått 3 månader sen det var nyårsafton. Helt sjukt! Syrran och Ursula reser bort imorgon and I got the house for maself i en hel vecka ! Fy vad sköööönt det ska bli! Jag har verkligen sett framemot just denna vecka. Kommer ha lite vänner över och så tror jag också , man måste ju passa på. Lite läskigt kommer det dock bli på kvällarna/nätterna. i och med att jag tittar rätt mycket på brott program och Efterlyst så blir jag väldigt lättskrämd. Inte gör det saken bättre heller att vi bor på markplan. Men det ska hur som haver bli riktigt skönt och detta kommer verkligen lägligt. Bye bye lovely blog !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0