And they're back... *sad face*

Nu har syrran och Ursula 2 kommit tillbaka från deras resa. Tråkigt! Denna vecka har varit så otroligt jävla skön, det hade inte suttit dåligt med en vecka till. Har kunnat sova utan störande ljud, Har kunnat hålla i ordning i lägenheten utan att någon kommer och förstör. Har kunnat laga god mat, haft kompisar över m.m. Min födelsedag blev inte så märkvärdig men jag hade ju i princip redan firat den på klubben. Min kompis sov över och dagen efter kom två andra kompisar . Även sista dagen hade jag en annan kompis över. Jag tycker att det blev en otroligt lyckad vecka. Farsan hade gett mig pengar i present och det var väldigt otippat med tanke på vad han brukar ge, men väldigt uppskattat måste jag säga. Inatt är det jobb som gäller. Jobbade även igår också. Sen är jag ledig i några dagar :-) . So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0