1,5 timmes sömn

Idag har jag sovit 1,5 halvtimme. Det är helt sjukt. Ändå så är jag inte sådär fruktansvärt trött. Jag var uppe hela natten och sen på morgonen gick det inte att sova. Vid 11 tiden skulle jag upp för att möta några vänner. (Jag vet, inte så hälsosamt, men jag var tvungen). Vi skulle till en inspelning av ett program och agera publik/statister där. Det var bindande så vi var tvungns att gå och jag ville ju självklart inte göra mina väninnor besvikna. Hela inspelningen i sig var en upplevelse minst sagt! Dock får jag inte säga så mycket mer om det. Men det ska bli kul att se sig själv på tv!
Nu ska jag bege mig av till sängs. Förhoppningsvis vaknar jag upp utvilad och tidigt så att jag får mer tid på dygnet. Det är helt sinnes hur mycket kroppen faktiskt klarar av!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0