Utgång!!

Igår satt jag och mina vänner som publik för ett känt tv program. Det var superkul! Speciellt efter inspelningens slut då vi gick ut för att träffa en av kändisarna. Hon ville ta rökpaus, och sa att vi kunde hänga med henne ut! Vi blev superglada! Lite fjortisvarning där på oss haha så känd är hon ju faktiskt inte. Vi tog hursomhelst kort med henne. Hon var så mycket skönare in real life. Vi hann prata lite och sedan gick vi hem. Verkligen ett minne för livet! Till ikväll då! Det är fredag och jag är på danshumör! Ikväll firar vi min killkompis födelsedag! Åh vad kul det ska bli! Det var så längesen jag gick ut, speciellt för att dansa. Fyfan vad jag ska dansa ikväll! Det kommer bli två stopp under kvällen. Ser framförallt framemot det där sista stoppet. :-) Det här lär nog bli min sista utgång i Stockholm, innan jag flyttar, så nu får jag verkligen passa på. Återkommer imorn med uppdatering om hur allting gick. So long käre blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0