Nya metoder

Alltså denna tjej njuter verkligen av att irritera mig. Jag som gått och trott att hon skulle sluta irritera mig nu när vi inte pratar längre. Nej nej, nu hittar hon på andra metoder. Vet ni vad hon gått och gjort nu ikväll? Hon har helt plötsligt beslutat att hon ska gå och sova sent. Hon vet att jag sitter i vardagsrummet och är uppe under nätterna, men hon vet också att jag aldrig skulle gå dit ifall hon satt där. Så nu har hon suttit där och ockuperat vardagsrummet i timmar. Hon har aldrig gjort detta förut och jag vet att det är på grund av att hon vill irritera mig. Men jag ska visa att jag kommer att vinna, hon kan aldrig klå mig när det gäller att vara uppe på natten, hon är en morgonmänniska. Det är det som är så kul. Och nu gick hon faktiskt och la sig haha. Perfecto! Har en massa att berätta bloggen, återkommer så fort jag får tid! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0