Konfrontation

Antingen imorgon eller på torsdag hade jag tänkt konfrontera honom. Skriva ett sms om att jag sett vem han varit med under veckan som han var "sjuk". Bryr mig egentligen inte så mycket om honom, tycker mest synd om tjejen. Igår la hon upp en bild på instagram, det stod "trust issues" på bilden. Undrar om det var menat till honom? Tror nästan det. Och idag la hon upp en till bild, det var en bild på honom när han var hos henne. Under bilden stod det "Jag mår bra med dig". Shit, detta är ju världens triangel drama. Trodde aldrig attjag skulle kunna hamna i något liknande. Har världens dilemma. Jag vet att jag måste prata med honom först innan jag bestämmer mig för att prata med henne. Åh, vill bara träffa henne och berätta allt så att hon får veta. Man märker verkligen att hon är kär. Och det känns så fel att hålla in det här och inte säga något. Jag vet själv att jag hade velat veta om jag var i hennes position. Det känns som en "help a sista out"-situation. Jag vill bara berätta, sedan kan hon bestämma själv, utifrån det, hur hon vill göra. Men jag får nog ingen ro om jag inte berättar det här. Det kommer typ haunt me for life. Det värsta jag vet är att folk blir sårade, men she deserves to know the truth, hon verkar vara en jättesnäll tjej. Hon ska nämligen iväg på en resa imorn (idag). Och då tror jag att han kommer höra av sig. Och då har vi det perfekta tillfället att skicka ett sms och busta honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0