Funderingar kring killen

Jag kan helt allvarligt talat inte sluta tänka på denna kille. Det är hemskt. Det kan inte gå en dag utan att jag tänker på honom. Nu har det gått 3 dagar utan att han hört av sig. Överdriver jag eller borde jag ta det som en warning sign? Ska man messa honom? Eller ska man inte? Och vad ska man säga? Ses man som desperat om man nu gör det? Egentligen borde man bara skita i alla dessa regler men det är så enkelt att hamna där ändå och spela det där jävla spelet. Man gör ju det för att man inte vill bli sårad. Jag ska nog ta och messa honom, vill verkligen göra det samtidigt som det tar emot. Jag kan inte hjälpa att jag börjar falla för denna kille, han är verkligen guld. Allting känns så perfekt när jag är med honom. Det hade varit så enkelt om man bara kunde kontrollera sina känslor men tyvärr så funkar det inte så. Jag fattar bara inte varför han inte messar längre, förut kunde han ju hålla på hur länge sin helst. Om han börjat tappa intresse och inte är intresserad längre så vill jag ju gärna veta det så jag kan gå vidare. Om jag bara visste vad det berodde på. Antingen så är det det, att han tappat intresse, eller så kanske han är upptagen, eller så kanske han inte riktigt vet vad han skall säga . Det här med kärlek det är verkligen svårt och komplicerat. Jag hoppas verkligen att det blir en bra vändning utav det här, jag kan faktiskt se mig med honom. Men det är bara om han känner samma sak. Om inte så vill jag som sagt gå vidare så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0