2013!!!!!! Nytt år, nya äventyr! + Love

Oj, nu har det minsann varit ett långt tag sedan jag skrev här. Jag har faktiskt haft fullt upp. Jag har haft två helvetesveckor in terms of jobb. Det har varit väldigt jobbigt. En dag jobbade jag 12 timmar i streck och det var liksom kväll/natt pass. Jobbigt! Men shit vad bra med pengar man kommer få. Det är mycket som hänt nu på sistonde. Det har varit jul och igår var det nyår! Julen var väl som den alltid har varit, helt okej, inget märkvärdigt. Middag med släkt. Dock blev jag ganska överraskad över den mängd klappar jag fick, was not expecting that! Denna nyår var faktiskt rätt lyckad ändå! Speciellt med tanke på att mina nyår sällan blir lyckade. Det som gjorde det mest lyckat var det som hände dagen innan, probably något jag aldrig kommer att glömma. Men det kan vi gå mer in på sen. Jag åt middag hos några vänner innan jag begärde mig av till jobbet för att jobba, som faktiskt var kul då vi skålade vid 12 slaget, åt god mat och körde tipsrunda och nyårslöften. Det var rätt kul! Nu är det som sagt, 2013!! Det känns skönt med ett nytt år faktiskt, som ett nytt blad, eller ett nytt kapitel i ens liv, att man får börja om på nytt. 2012 var ett väldigt händelserikt år, troligen det mest händelserika jag haft på länge. Jag tänker framförallt på den här resan som jag gjorde under sommaren, det kan nog ha varit det bästa jag gjort hittils i hela mitt liv! Pappa blev en bättre pappa, jag köpte en Iphone, jag fick 3 jobb, jag reste en hel del till andra städer och växte som person. Det har också skett mycket tråkiga saker också, mitt hår och min hy har inte varit den bästa, syrrans gf kom och förstörde allt,  mina sömnrutiner blev helt knas, och bara en massa otur. Men på det stora hela är jag nöjd med året 2012! Nu till något mer intressant. Vet inte hur jag ska börja, men.... well, I've met a special someone =) Han är verkligen speciell. Jag har aldrig träffat en kille som honom. Han har haft en ganska så traumatisk uppväxt och det är väl det som gjort honom så snäll och givmild. Inte nog med att han är snygg som attans, han har finaste personligheten OCH hör och häpna, han kan laga mat och han älskar det! Vi har mycket gemensamt, vi intresserar oss för samma saker och är rätt lika även fast vi är rätt olika också. Det känns skönt också att vi båda kan respektera våra olikheter. Han är mer orädd som person medans jag är mer paranoid och försiktig. Jag träffade honom när vi var ute men då tänkte jag inte så mycket på det, annat än att han var snygg. Det var när jag verkligen fick lära känna honom som jag blev mer intresserad. Vi smsade i timmar, både innan under och efter att jag jobbat natt. Och dagen före nyårsafton träffades vi hemmos honom och han lagade förrät, huvudrätt och efterätt mitt framför ögonen på mig. Vi pratade i timmar och drack vin till maten. Sedan kollade vi på film och det ena ledde till det andra. Vi hade kanske världens längsta kyss, ever. Vi kysstes både under och efter att filmen tagit slut. Han var supersnäll och lyssnade verkligen till mig. Han sa att jag inte behövde känna någon press eller så, att vi inte behövde gå hela vägen. Jag hade mens men han sa att även om jag inte hade det, hade vi inte behövt gå hela vägen. Det kändes som att jag drömde. Aldrig har jag fått uppleva kärlek på detta sättet, på det rätta sättet. När vi låg där och mös så sa han att jag var fin och en massa grejjer. Då går inte att beskriva hur gullig han va. Och påvägen hem skickade sms och sa att han redan saknade mig. Ingen kan förstå hur bra jag mådde påvägen hem. Det som känns så bra med honom också är att jag känner mig bekväm med honom och det är viktigt. Påvägen hem ville jag typ skrika av lycka. Jag vågar dock inte förvänta mig för mycket, vi har bara känt varandra i en vecka nu (känns som mer dock) och vi alla är rädda att blir sårade när sånt här händer. Det känns ju nästan too good to be true. Vi har bestämt att ses igen i veckan, då kommer jag med en till update. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0