Update + Pre Birthday Party!!!

Olyckligt nog så trodde inte tjejen på mig och det var väl det som jag var rädd för skulle hända. Hon skrev att hon hade känt honom i två år och att hon nog känner honom bättre än mig. Well obviously not om du inte ens visste att han hängde med mig medan han var med dig. Två år och han väljer att fucka upp det?! Aja, jag skrev att jag hade sagt mitt och att det är hennes val hur hon väljer att göra och att jag bara var tvungen att säga detta för att få ro. Man märkte av konversationen att dömma att hon verkligen var kär i honom och tror på vartenda ord som han säger. Vad ska man göra? Love is blind. Han skickade även ett sms och bad om ursäkt och sa att han vet att han gjort fel och bla bla men att han nu är tillsammans med henne och att jag ska respektera det. Han är egentligen den sista som ska snacka om respekt. Jag svarade inte på smset. Så nu är detta ett avslutat kapitel. Om jag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden och göra om allting......Så ser man typ på hans instagram att han lagt upp massa bilder på weed och lägger upp konstiga/sviniga statusar på facebook. Då blir man ännu mer säker på att han absolut inte var en kille för mig. "Ever looked back on your ex and wondered, what the hell was i thinking?" var det någon som skrev på facebook. Jag ville like:a det miljontals gånger. Nu var vi inte tillsammans men för mig kändes det nästan som det. Jag tror verkligen på att saker och ting i livet händer för en mening. Allt detta med att vi hittade hans instagram och jag hittade hennes, hände för att jag skulle inse vilken kille han egentligen var, bakom den där "mr romantic" fasaden som han så skickligt bar på. Men som sagt, detta är nu ett avslutat kapitel. Det kommer vara svårt att gå vidare, jag menar killen tog ju min oskuld för Guds skull, så tyvärr kommer detta inte att glömmas helt, men jag vill gå vidare nu och därför tänker jag sysselsätta mig med annat. På tal om något helt annat så har jag nu vänt om på dygnet helt! Har nog aldrig vänt om på dygnet så mycket som jag gör nu. Går och lägger mig halv sju på morgonen och vaknar runt 6 på kvällen. Det är sjukt ! Tror att lite beror på mitt jobb, jag jobbar ju natt varannan helg. Sen beror det andra på att natten egentligen är den enda tid som jag kan umgås med mig själv utan att distraheras av syrran och Ursula 2. Men jag måste börja skärpa mig, sover bort dagarna, det är hemskt. Måste också bara få ner på bloggen att nu på fredag så firar jag min födelsedag med två andra på en bar/nattklubb!! Det blir som en pre birthday party då jag inte fyller år förrän den 12e. Det ska bli så kul! Är lite nervös dock! Det är redan 100 pers på gästlistan!!! Vill verkligen att allt ska gå som det ska! Så nu har jag en hel del jag bör fixa också! Klänning, smink, genomskinliga strumpbyxor m.m. Cant wait ;-D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0