SHIT! Tror jag dör

Det har vart alla hjärtans dag och jag firade det på restaurang med en vän. Sen kom vi på att vi måste säga något till denna tjej om killen. Vill förtydliga att jag inte söker drama eller något, men jag blir så irriterad att han utnyttjar henne. hon behöver inte tro mig men så länge jag får berätta det så är jag nöjd. Så vi skrev till henne och vad får man för svar? "Hahaha har du inget annat för dig eller?". Det var just det jag var rädd för . Att hon inte skulle tro mig. Men i början skrev hon att hon ville ha bevis så jag är lite förvirrad? Driver hon med mig? Sedan skriver hon att jag har hennes nummer. Fattar verkligen ingenting. Uppdaterar imorn med mer! Nu får vi be till Gud att jag är vid liv till nästa vecka. Man vet aldrig vad en föredetta kriminell är benägen att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0