Insomnia och nervositet

Har vart uppe hela natten, shit kan ej sova. Och inte gör det saken bättre heller när syrran är inne på rummet och gör sig i ordning för jobbet , det ska vara lampa på, musik på, och dörren öppen. Som sagt har nämnt det förut i bloggen min syrra ignorerar mig mycket mer nu än vad hon gjorde förr och vill jag prata med henne så är hon inte ens intresserad. Det gör faktiskt ont även fast jag inte visar att det gör det för henne. Idag är det onsdag och det är numera 2 dagar kvar tills festen! Nervositeten börjar stiga. Jag hoppas verkligen att allt går som det ska. Vi är mer än 100 pers och jag undrar om ens alla kommer få plats? Det känns som att det kommer bli trångt asså riktigt trångt. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0