Fördelen med att bo i Stockholm!

Visar sig att Beyonce bara kommer uppträda i Stockholm!! Inte i malmö och göteborg och så. Sickans tur att man bor här!! Men det betyder också att folk från andra städer kommer att vilja se henne och åka hit vilket också betyder att biljetterna kan ta slut väldigt väldigt fort. Så jag tror jag får ta och köpa biljetter samma dag som de släpps ut. Vill inte riskera något. Inte en chans i världen att jag missar gudinnan själv. Synd bara att man är så jävla pank! Har köpt en massa denna månad, en annan konsertbiljett, en vinterjacka boomerang, nytt hår, måste även köpa en klänning till födelsedagsfesten och fransförlängning, sen har man ju andra utgifter, och man vill ju spara också. Så ni kan ju förstå att pengarna inte räcker till speciellt inte när man jobbar så sällan som jag gör. Men jag funderar på att jobba lite mer dessa kommande veckor, ta extra pass. Det ska nog blir bra. Ska försöka sova nu. Har totalvänt på dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0