BEYONCE TILL STHLM 29E MAJ!!

Denna nyhet gjorde min dag! Faktum är att jag de senaste månaderna tänkt väldigt mycket på henne och när hon ska komma till Sverige. Inte minst igår när hon uppträdde på amerikanska Super Bowl. Så får man reda på det idag att hon ska komma!! Hon brukar ju komma vart tredje/fjärde år och det var ju ett tag sen sist, tror det var 2008 om jag minns rätt, som hon senast var här. Så det var verkligen på tiden. Hade tänkt gå in nu och kolla biljettpriserna. Angående killen så har jag fortfarande inte pratat med honom om det som hänt. Grejjen är att jag måste ta upp detta med honom innan min födelsedagsfest som är om ungefär 1 månad, annars kommer han tycka det e konstigt att jag inte bjöd honom i och med att vi förmidlingen kommer ha den på den klubben som han brukar gå till och som hans vän äger (jag vet det är hemskt! men jag kommer skriva mer om detta i ett senare inlägg). Han har iaf messat mig men jag känner inte alls samma sak längre. Det som dock har ändrats sen sist jag skrev är att jag fortfarande är lite kluven till om jag ska skriva till tjejen om detta elr inte. Är rädd för hur hon kommer reagera. Jag känner ju inte henne. Men men, aja vi får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0