Update

Har precis blivit klar med ett nattpass. Det här passet var riktigt jobbigt. Jättejobbiga kunder som går en på nerverna. Väldigt mycket att hålla koll på också eftersom det var diverse evenemang på g i stan. Räknade ner timmarna idag. Ville bara hem och sova. Och ingen skön människa som jobbade idag heller. Aja, nu är det över iaf. Och det är inte många ggr kvar nu, för snart flyttar jag :D

Igår bråkade syrran med Ursula 2. Det var inte tjafs utan riktigt bråk. Jag var döttstrött och låg på madrassen och sov så jag hörde inte riktigt vad bråket handlade om. Det ända jag minns var Ursula som kom in på rummet och sa typ "whats your problem?" Flertal ggr. När jag hade vaknat upp var syrrans ögon helt svullna, som de brukar bli när hon gråtit mycket. När jag frågade varför hennes ögon var svullna sa hon bara att hon var trött. Som att jag ska tro på det!
Jag ser att min syster inte må bra, det gör ont att jag snart ska lämna henne, men det är för det bästa, det kommer hon att inse när jag är borta.

Det ska bli så skönt att lämna Sthlm. Och igår pratade jag med en nära vän till familjen som pluggar där. Hennes ord är så comforting, hon sa att jag verkligen inte kommer ångra. Ingen jag känner har sagt något negativt om denna stad! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0