Mitt namn

Avslutade precis ett nattpass. Skönt! Inatt var det väldigt jobbiga kunder som ringde in, blev väldigt irriterad på vissa. Sen var det väldigt många som ringde in också, inte en ledig stund.
En rolig grej som jag tänkte på precis. Det är väldigt många kunder som reagerar på mitt namn. Väldigt kul! Många som säger att det är ett väldigt vackert namn. Förut när jag var yngre var jag inte jättenöjd med mitt namn, men nu älskar jag det. Det är fint, och det låter fint på både engelska, svenska och på hemspråket. Det är inte jättevanligt men inte heller jätteovanligt. Jag gillar det =)

Nu är det bara 3 pass kvar sen slutar jag på detta jobb för gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0