Tillbaka från resan!

Innan jag berättar om resan måste jag bara säga att jag är otroligt tillfredställd just nu. Åt världens godaste mat! En jamaicansk rätt, otroligt gott. Så himla mätt och belåten är jag nu! Hursomhelst till resan! Denna resa var otrolig välbehövd. Det var så skönt därborta. Varmt och avslappnande. Ingen stress whatsoever. Våra dagar bestod av att sola och ligga på stranden, shoppa och strosa runt. Vi hamnade i ett område där det var mycket turister och väldigt mycket pensionärer. Vi var nog de enda unga på hotellet. Så det var ju lite surt. Men det var kul ändå. Och det gjorde inte ont att kolla in de spanska männen som vi såg ;-). Pengarna rann som vatten därnere. Jag önskar att vi var lite smartare när det kom till att hantera pengarna men äsch gjort är gjort. Det var lite krångel och stress på flygplatsen men det ordnade sig också tillslut. Älskade maten, miljön, och språket! Vill definitivt åka tillbaka någon dag men kanske testa en annan stad i landet. Ikväll är det nattjobb som gäller! So long blogg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0