Resa om två veckor!!!! + Påskafton m.m

Idag är jag mycket gladare än vad jag var förra gången jag skrev. Väldigt mycket positivt har hänt de senaste dagarna och det är nog därför . För det första kan jag ju avslöja att jag och en nära vän till mig reser bort om två veckor!! :-D Är så exalterad!! (Om man nu kan säga det så på svenska). Ser verkligen framemot det här. Känner att jag behöver omväxling och någonting nytt. Men det är en hel del som måste göras innan det. Skriva till jobbet att jag kan arbeta under sommaren! Söka program inför hösten. Köpa lite småsaker som behövs inför resan. Och fixa håret! Jag älskar att ha saker att längta till!! Åh! Det kommer vara varmt där. Biljetten gick på runt 4000 för både flyg, hotell, och mat. Det priset kan man inte klaga på för en veckas semester. Allt är i princip betalat, det är bara fickpengar vi måste ha med oss nu. En massa sol och stränder, cant wait!! Sen har min kusins pojkvän varit på besök. Det var sjukt kul och trevligt. Vi åt middag och kollade på film. På lördag var det utgång, väldigt lyckad faktiskt. Har tröttnat på stockholms nattliv men denna gång var det faktiskt kul! På söndagen firade vi påsk och då samlades släkt och familjevänner och det var superkul, jag och syrran trodde det skulle bli tråkigt. Men vi pratade nonstop hela kvällen och åt satt vi hamna i matkoma. Vi brukar gå dit varje år när det är påsk och denna gång var roligare än förra året. Vi fick bland annat träffa våra älsklingar, våra syskon. Älskar de så! Och lillsyrran frågade t o m pappsen om hon skulle få träffa sina favoritsystrar :D Sötisen. :-) En annan riktigt kul grej är att jag hittat ett sätt att hitta dyra snygga trendiga saker, alltså / skor / jackor / väskor / kläder för otroligt billiga priser via nätet. Det är helt sjukt hur man kan hitta till exempel en jacka som säljs på zara för 2000 spänn och så kan man köpa en exakt likadan för 200kr på nätet. Sånna företag som zara köper alla saker billigt från länder som Kina och säljer de vidare i sina butiker för skyhöga priser. Det är helt sjukt. Så glad att jag fann detta! Nu ska jag ta och fixa lite småsaker! Until next time :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0