Imorgon flyger vi!!!

Imorgon beger jag mig av till varmare breddgrader. Känns som att jag kanske packat med mig för mycket, men det blir så när man har beslutsångest som jag har. Hela 5 par skor för en vecka liksom. Men jag vill verkligen ha med alla. Först converse för att det är så kallt här i Sverige och det är dem jag tänkte resa med. Sedan två par ballerina, ett par svarta och ett par bruna. Kunde inte välja ett par älskar båda två och båda matchar till olika outfits. Sedan sånna "stringskor" eller flipflops som man kan ha till stranden. Och slutligen ett par klackar om vi ska ut. Jag vet! lite mycket men det behövs. Har till och med packat med mig en baddräkt! jag som aldrig brukar bada! Men det var bra pris på den och den var snygg! Sedan kläder smink schampoo tandkräm borste och sånna nödvändigheter. Åh, imorn vid denna tid är jag i ett annat land. Är lite nervös, vi är ju bara två tjejer som åker, men det ska nog gå bra. Kollade väderprognosen också och det är 20+ hela veckan därborta! Snacka om najs! Syrran är fortfarande rena bitchen mot mig och pratar inte med mig. Jag menar hallå, det här kanske är sista gången hon ser mig. Nejmen skämt åsido ! Måste också flika in med att säga att jag faktiskt gillar mitt jobb nu. Kommer ihåg hur mycket jag ville sluta i början. Det är inte ett enkelt jobb det kan jag lova, men det är jävligt spännande. Ena dagen är inte den andra sig lik. Även idag kan jag tycka att det är svårt men det är riktigt kul samtidigt. Och jag måste säga att det nog är det första jobbet som faktiskt utmanat mig intellektuellt. Love it! :-) Nu tänkte jag äta, fixa håret, kolla min utbildningsansökan en sista gång, kolla lite youtube-klipp och sedan gå och lägga mig. Åker hemifrån vid kl 12 imorn och planet lyfter vid kl 16 i Skavsta! Hejdå käraste blogg!! Ses när jag är tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0